torsdag 4. mars 2010
Jeg husker ikke den dagen jeg visste at jeg elsket dere,
Jeg husker heller ikke den første dagen jeg kunne si at jeg er glad i dere
Det eneste jeg vet er at det var veldig tidlig

Jeg husker ikke deres første svar til mine forsøk på å vise min kjærlighet
Jeg husker heller ikke hvordan jeg selv følte når jeg fikk disse bekreftelsene
Det eneste jeg vet er at det dannet tryggheten jeg hadde

Jeg har opplevd store kriser i livet mitt som har snudd opp ned på livet
Jeg har også hatt store utmattende fysiske og mentale smerter som ville ta meg
Det eneste som virket var mine barndoms tanker om trygghet

Jeg har opplevd stor sjelsettende lykke som har forsterket selve livet
Jeg har også hatt enorme framganger sett ut ifra utgangspunktet
Det eneste jeg kunne gjøre var å dedikere dem til dere

I dag er alt annerledes fordi alt ligger i ruiner og de ligger på meg
I dag er også alle andres liv forandret fordi de nektet å gi opp når det var OK å gjøre det
Det eneste jeg vet er at kroppen min ga opp men ikke jeg

I dag kan du gå til min grav og se friske blomster som betyr at jeg er elsket
I dag kan du også se at vi vant mer enn de tårnene vi tapte
Det eneste vi nå vet er vi holder sammen levende og døde

0 kommentarer:

Om meg

Bildet mitt
Alt som er skrevet her, er mitt eget stoff.

Følgere

Blogglisten