torsdag 25. februar 2010
I begynnelsen så jeg ikke tegnene som skrek mot meg .... kom deg ut
Dine små hentydninger ble sterkt formet i kjærlighetens rus ..... i starten
Vaklende frøs din personlighet fast i gammelt gods .... så ble du en annen

Mine følelser ble stengt ute med tanker om at jeg var ........ utro eller ikke verdig
Dine rastløse hender fant plutselig grep i raseri ......... jeg fikk ikke puste
Tungt falt jeg ned avgrunnen uten riktig å forstå hvorfor du løsnet grepet .... jeg skulle jo dø

I et hjørne av soverommet satt du gråtende og forsto ikke hvorfor du hadde gjort dette ...... jeg med deg
Dine roser og godord tok slutt etter kort stund da din kamp tok over ..... jeg ble fienden
Gråtende søkte jeg til et kontor som kunne hjelpe meg ... etter år med overgrep

De sa at jeg hadde en god sak for jeg hadde jo søkt hjelp ..... etter boka
Etter dommen så jeg smilet ditt forplante seg i meg ..... som et evig byttedyr
Fortvilt sitter jeg nå i et hjørne på soverommet og venter på den dagen ...... han kommer

0 kommentarer:

Om meg

Bildet mitt
Alt som er skrevet her, er mitt eget stoff.

Følgere

Blogglisten