onsdag 14. november 2007
Du sto i vinduet og så det når det hendte
Du visste ikke så mye om livet da
Smerten tiltok med årene

Hva vil du med livet ditt etter dette
Gravens innhold vil forbli den samme
Livets gleder er ikke deg forunt

Kjærligheten leger ikke alle sår
Tilgivelsen er vår beste psykolog
Sannheten lever lenger enn tårer

Bruddstykker vokser meget i erindring
Fattigheten i smertelindring like så
Minnet er din åkerlapp du kultiverer

Livets filmruller tar livet av Hollywood
Havets brenninger kommer til kort
Frøene sådd vil komme opp av bakken

Du tok på deg skylden for ikke å leke med ham
Med et var ditt liv amputert før det var begynt
Luften vil nå måtte trekkes inn med kraft

Det er lenge siden jeg levde med deg
Men mine tanker går til deg ennå
Mine bønner må gå omveier for å nå fram

Du er et elsket vesen fremdeles
Din bror sitter å ser ned på deg i kjærlighet
Hans visdom har stoppet i verden men ikke der oppe

Du vil stå på min liste for all tid
Ditt brudd er tilgitt av kjærlige grunner
For i ditt indre er ingen ro som kan vitne

Blogged with Flock

0 kommentarer:

Om meg

Bildet mitt
Alt som er skrevet her, er mitt eget stoff.

Følgere

Blogglisten